San Jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Rani Thoon - WaarBenJij.nu San Jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Rani Thoon - WaarBenJij.nu

San Jose

Door: Rani

Blijf op de hoogte en volg Rani

07 Maart 2014 | Costa Rica, San José

Costa Rica, Pura Vida! De grens overgestoken via de rivier en het stadje Los Chiles. Hier zijn de formaliteiten minder streng dan aan de andere grensoversteek. Na een hele dag onderweg te zijn, opstaan om 4u30 in El Castillo en aangekomen om 21u00 in San Jose, kan ik eindelijk een douche nemen en dan iets te eten gaan halen. Het wordt Peruaanse keuken vanavond. Niet ver van mijn hostel te San Jose is er het Machu Picchu restaurant. Eerste keuze: Aji de gallina met een frisse pint (imperial).

Morgen vertrek ik voor 2 maanden naar Tortuguero National Park waar ik vrijwilligerswerk zal doen. Ik heb slechts beperkt toegang tot het internet (ongeveer om de twee weken) dus het is normaal als je niets van mij hoort.

Wens me veel geluk en tot schrijfs!

• 18 April 2014 - 13:24

Patricia:

Echt mijn hoed af voor onze ondernemende meid! Diep in mijn binnenste ben ik ook een beetje jaloers ;-) ben benieuwd hoe je vrijwilligerswerk verloopt!