San Jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Rani Thoon - WaarBenJij.nu San Jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Rani Thoon - WaarBenJij.nu

San Jose

Door: Rani

Blijf op de hoogte en volg Rani

07 Maart 2014 | Costa Rica, San José

Costa Rica, Pura Vida! De grens overgestoken via de rivier en het stadje Los Chiles. Hier zijn de formaliteiten minder streng dan aan de andere grensoversteek. Na een hele dag onderweg te zijn, opstaan om 4u30 in El Castillo en aangekomen om 21u00 in San Jose, kan ik eindelijk een douche nemen en dan iets te eten gaan halen. Het wordt Peruaanse keuken vanavond. Niet ver van mijn hostel te San Jose is er het Machu Picchu restaurant. Eerste keuze: Aji de gallina met een frisse pint (imperial).

Morgen vertrek ik voor 2 maanden naar Tortuguero National Park waar ik vrijwilligerswerk zal doen. Ik heb slechts beperkt toegang tot het internet (ongeveer om de twee weken) dus het is normaal als je niets van mij hoort.

Wens me veel geluk en tot schrijfs!

  • 18 April 2014 - 13:24

    Patricia:

    Echt mijn hoed af voor onze ondernemende meid! Diep in mijn binnenste ben ik ook een beetje jaloers ;-) ben benieuwd hoe je vrijwilligerswerk verloopt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Op zoek naar nieuwe horizonten...

Rondreis doorheen Latijns-Amerika

Recente Reisverslagen:

23 Oktober 2014

Busstation Santa Marta

26 September 2014

Onderwater te Taganga

24 September 2014

Modderbad

17 September 2014

Delfin Solo

15 September 2014

Onderweg
Rani

Enthousiast, actief en nieuwsgierig!

Actief sinds 04 Feb. 2009
Verslag gelezen: 545
Totaal aantal bezoekers 34870

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Australië

08 Februari 2014 - 29 September 2014

Op zoek naar nieuwe horizonten...

14 Februari 2009 - 13 Juni 2009

Stage te Cuzco, Peru

Landen bezocht: