Begin van het jungleavontuur in Jalova - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Rani Thoon - WaarBenJij.nu Begin van het jungleavontuur in Jalova - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Rani Thoon - WaarBenJij.nu

Begin van het jungleavontuur in Jalova

Door: Rani

Blijf op de hoogte en volg Rani

08 Maart 2014 | Costa Rica, San José

We begonnen de ochtend met een meeting in Gaudy's Hostel over het project van GVI te Jalova, het biologische research centrum. In totaal waren we met vijf nieuwe vrijwilligers: Sophie, Ida, Joe, Chris en ik. Na een fotoshoot van mij en mijn paspoort konden we vertrekken naar Tortuguero National Park. Na 2 busritten, een Costa Ricaanse lunch en een boottocht kwamen we aan in het kamp. We dropten onze bagage in de dorm en installeerden ons in een van de vrije bedden. Ik lig in de dorm voor 12 personen. Gelukkig is het momenteel nog geen volledige bezetting en is er ruimte om mijn bagage te plaatsen. Aangezien de meeste oude vrijwilligers op verlengd weekend waren tijdens onze eerste trainingsdagen, was het ontzettend rustig in het kamp. We waren slechts met onze vijfen en enkele personeelsleden (Mari, Marcelle & Ryan). Zaterdagavond was ideaal om de omgeving te verkennen.